ANNOUNCE: Apache 1.3.9, cestina, PHP3, ... v RPM

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Září 15 15:53:25 CEST 1999

On Wed, 15 Sep 1999, Pavel Kraus wrote:

> On 15 Sep 99, at 13:54, thus spake Ivo Panacek:

> Hura! Dlouho jsem se tesil, ze to nekdo udela ;-). Jenomze ja to nepotrebuji
> na RH, ale na BSDI. Muzu poprosit o ten opatchovany mod_czech? Na nem mi
> totiz vzdycky skoncila kompilace.

Je to tam taky. Rozbalil jsem tam rovnou src.rpm, aby slo stahnout i
casti. Stahnete si nejdriv "apache.spec", coz je textovy soubor, ktery
ridi vyrobu RPM, a v nem je hned u zacatku seznam pouzitych souboru a
patchu a posleze i prikazy na aplikaci tech patchu - snazil jsem se je
dat vzdy blizko sebe a nejak komentovat.
Vlastni zdrojaky a patche jsou tam taky, staci stahnout ty, ktere nemate.

Neni na BSDI treba RPM? Pokud ano, stacilo by instalovat ten src.rpm
a pak vysledne RPM postavit jedinym prikazem.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz/