Edimax PCI RTL8139 - chyba v ovladaci?

Martin Och martin na och.cz
Středa Září 15 16:56:54 CEST 1999

Dobry den,

nema nekdo z Vas zkusenosti s uvedenou kartou, lepe receno kartou s timto
cipem?
Uz se mi dostaly do ruky dve ruzne s timto cipem (RealTek), ale ani jedna
neslapala jak
bych si predstavoval.

Pokud byl na teto karte mirny traffic, bylo vse OK.
Jakmile ale traffic stoupl (napr. vetsi kopirovani FTP z masiny na masinu),
nejdrive ping z jineho stroje na stroj s takovouto kartou trval tak 1000 a
vice ms, a to i
kdyz uz ftp davno skoncilo.
No a nakonec masina vytuhla uplne, a nepomohl ani opici trojhmat. Jedine
tvrdy reset.
Myslel jsem si, ze je chyba v jadru 2.2.12, a tak jsem jeste otestoval
2.2.10, a 2.0.36.
Chovalo se to vzdy stejne.

Tak nevim, jake PCI mam pouzivat. 3Com taky blbne (co se tady uz o nich
napsalo :(( ),

Poradite mi?
--
Martin Och