Edimax PCI RTL8139 - chyba v ovladaci?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Září 15 18:20:45 CEST 1999

martin na och.cz (Martin Och) writes:

> Dobry den,
>
> nema nekdo z Vas zkusenosti s uvedenou kartou, lepe receno kartou s timto
> cipem?
> Uz se mi dostaly do ruky dve ruzne s timto cipem (RealTek), ale ani jedna
> neslapala jak
> bych si predstavoval.
>
> Pokud byl na teto karte mirny traffic, bylo vse OK.
> Jakmile ale traffic stoupl (napr. vetsi kopirovani FTP z masiny na masinu),
> nejdrive ping z jineho stroje na stroj s takovouto kartou trval tak 1000 a
> vice ms, a to i
> kdyz uz ftp davno skoncilo.
> [...]

Z tech levnejsich bych zkusil neco s DEC chipsetem (tulip). Myslim, ze
neco takoveho je treba Planet ENW-9501+ (je to 100Mb/s karta). Ale
nezkousel jsem.

Ve svem pocitaci mam Intel EtherExpress, v routerech se u nas vetsinou
pouziva SMC (Ultra, EtherEZ, EtherPower, EtherPower II). Vetsinou ty s
DEC chipsetem nebo Epic100.

SMC ma na http://smc.com/ dokonce odkazy na linuxove drivery od
Donalda Beckera.

Brno, Czech Republic