Reverzni DNS - jak overit ?

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Středa Září 15 14:39:15 CEST 1999

> Ale tak nejak se ma za to, ze je lepsi bavit se o PTR, MX, A, CNAME
> a kdovi o cem jinem nez o zaznamu, ktery je aliasem na jiny zaznam,
> ktery umoznuje zjistit IP adresu k nazvu pocitace ...
>
> Mozna je nejaky lepsi duvod, ale kdyz uz je to vymyslene tak,
> tak bude asi lepsi se toho drzet.

	Asi budu mit hloupy dotaz, ale na Inetu se vali __SPOUSTA__ virtualnich
domen, pocitac ma fyzicky 1IP, ale prijima postu i tvori WWW server pro
mnoho domen, dle Sleha jsem si overoval nekolik desitek takovych domen,
Sleh u kazde z nich zarval... - mam si z toho usoudit, ze vsechny domeny
a firmy, ktere nemaji vlastni alespon 1 IP adresu maji v neporadku DNS a
DNS neni na toto staveno nebo co? Sleh tvrdi, ze ten Pointer na CNAME a
nikoli na A je proti 3 RFC, zajimalo by mne tedy, proc je to funkcni a
proc kazdy ISP ktereho znam to DNS ma takto?

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz