Reverzni DNS - jak overit ?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Září 16 10:23:23 CEST 1999

Zdravim,

> 	Asi budu mit hloupy dotaz, ale na Inetu se vali __SPOUSTA__ virtualnich
> domen, pocitac ma fyzicky 1IP, ale prijima postu i tvori WWW server pro
> mnoho domen, dle Sleha jsem si overoval nekolik desitek takovych domen,
> Sleh u kazde z nich zarval... - mam si z toho usoudit, ze vsechny domeny
> a firmy, ktere nemaji vlastni alespon 1 IP adresu maji v neporadku DNS a
> DNS neni na toto staveno nebo co?

   Ale je ... staci malickost: Pouzit misto A recordu CNAME. Prikladem
budiz napriklad domena prog.cz.

> Sleh tvrdi, ze ten Pointer na CNAME a nikoli na A je proti 3 RFC,

   Vzdyt take je :-)

> zajimalo by mne tedy, proc je to funkcni a

   To, ze je neco proti standardum, jeste neznamena, ze to nebude _nekdy_
(treba i vetsinou) fungovat. Ale mnohdy po nejakem case zjistite, ze
za mene obvyklych okolnosti nefunguje.

> proc kazdy ISP ktereho znam to DNS ma takto?

   Na to Vam, nejsa vestcem, asi neodpovim...  Ale minimalne vetsina zakazniku
GTS to ma spravne, protoze podminkou k zaregistrovani domeny u GTS je akceptovani
teto domeny Sleuthem :-)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"...take my advice, I don't use it anyway."