Ja x pocitac x Linux - nekdo z nas je spatny

Ing. Radek Šulc sulc na forrest.cz
Čtvrtek Září 16 08:22:28 CEST 1999

Nechci moc radit, ale zvolil bych neco jineho nez RH 5.1. Spis alespon RH 5.2.
Ja jsem mel kdysi RH 5.1 od CPRESSu a mel jsem s tim taky spoustu "zahadnych"
problemu. Pak jsem dal RH 5.2 a ten mam doted (krome Debianu tedy).

Nikdy se mi ale (aspon zatim) na RH nepodarilo udelat spravnej XF86Config pouze
ciste pomoci Xconfiguratora. Vzdy to chtelo jeste nejaky dodatecny rucni zasah.
Nikdy jsem si ale nemusel hrat s frekvencemi & spol. Pomoci voleb v typu
monitoru Custom v Xconfiguratoru mi to stacilo.

Uzitecne informace ohledne video karet apod. jsou na http://www.xfree86.org.

Zda se mi ale, ze to beres celkem sportovne Takze at se to povede driv nez zesedivis.
Myslim, ze to stoji za to.

Zdar Salk