Edimax PCI RTL8139 - chyba v ovladaci?

Kristof Petr Petr na Kristof.CZ
Čtvrtek Září 16 10:18:10 CEST 1999

"Pavel Janik ml." wrote:

>    From: "Martin Och" <martin na och.cz>
>    Date: Wed, 15 Sep 1999 16:56:54 +0200
>
> Zdravím,
>
>    > nema nekdo z Vas zkusenosti s uvedenou kartou, lepe receno kartou s timto
>    > cipem?  Uz se mi dostaly do ruky dve ruzne s timto cipem (RealTek), ale
>    > ani jedna neslapala jak bych si predstavoval.
>
> když už jsme u toho čipu RTL 8139, tak přidám i jednu svoji zkušenost. Po
> nahrání modulu do jádra (2.2.12) a následné inicializaci karty začne na
> připojeném hubu (myslím, že je to nějaký OfficeConnect) okamžitě svítit
> [...]

Moje slova. Od te doby, co jsem prestal pouzivat 3COMy, nemam potize se siti.

Podpora Realteku k jejich cipum je docela dobra. Na siti maji specifikace,
schemata,
doporucena zapojeni a clovek si od nich muze objednat i stavebnici sitovky.

Donald Becker od nich dostal algoritmy a kod do driveru.

Tento cip pouziva spousta vyrobcu (OvisLink me napr. chodil) a nesmi se
zapominat,
ten tento cip je navrzen tak, aby byl co nejlevnejsi, ne nejlepsi.

Z levnych karet by slo jeste vezkouset neco od Svecu, nektere jejich karty jsou
postavene na tulipu.

P.