postgres a lockovanie

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Čtvrtek Září 16 11:53:00 CEST 1999

> www.tony.cz :) A objednavku
> ukladam v ramci tabulky se session informacemi do pole.
>
> Mozna JSEM mimo, ale ma logika se pohybuje nekde v teto rovine:
> 1. SQL MUSI FUNGOVAT
> 2. POKUD BY nejaka query neprobehla, ze skriptu v php se mi posle varovny mail
> se zaznamem problemu - stalo se to zatim dvakrat a v obou pripadech to bylo
> 'diky' providerovym zasahum na serveru - restartoval backend.

	Mozna jsem mimo, ale jak zarucite, ze mail skutecneodeslete, resp. ze
mail skutecne dojdete a vy se dozvite chybovy stav?

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz