postgres a lockovanie

mIHAU webmaster na tony.cz
Čtvrtek Září 16 12:32:22 CEST 1999

>	Mozna jsem mimo, ale jak zarucite, ze mail skutecneodeslete, resp. ze
>mail skutecne dojdete a vy se dozvite chybovy stav?

Nakonec jak mi zarucite, ze se nez mi ten mail dojde nezblaznim tady z teto
debaty ? :)) Myslim, ze puvodne slo predevsim o problem transakce vs
ne-transakce. A tady je to jednoduche - veskery update je atomicky,
jednoprikazovy, takze zde mi i pres nepouziti transakci nehrozi, ze by databaze
skoncila v nekonzistentnim stavu. To mi spis hrozi, ze pri pouziti transakci a
pg mi to zhuci pri velkem loadu do pr**** i s transakcemi. Na muj vkus se
pohybujete trochu moc v teoreticke rovine.
A ja jen dodam, ze tak, jak jsem psal nedavno na root.cz o novem postgresu,
trvam na tom, ze na neco je vhodny a na neco zase ne. Proste (a opakujem se) -
chystam se psat skladove agendy pro prostredi heterogenniho intranetu - zde je
postgres jasny - triggery, transakce atd. Ale jako backend na webu s
prevazujicim pristupem CTENI z databaze nebo pro nektere v principu jednoduche
operace nad velkymi baliky dat je to na mysql.
Omlouvam se vsem unavenym uzivatelum tohoto listu - uz na toto tema ani nepipnu.
Pokud byste chtel pokracovat v diskusi (nejak smysluplne a konstruktivne :)) ),
prosim pouze na muj mail a ne sem.

--
Michal Samek, Tony distribuce s.r.o.
webmaster na tony.cz  (++420659/321350)