postgres a lockovanie

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Září 16 14:18:49 CEST 1999

Dne 16. 9. 1999 Zakkr napsal:

> U techto web aplikaci me napada (obecne)... neptate se 1000 za den na to
> same a nedostanete 900x tu samou odpoved - pokud ano tak ta aplikace je
> napsana naprosto neefektne.. (i kdyz todle asi neni pripad Navrcholu :-)

To vazne ne :)
Po kazdem dotazu na cteni logicky nasleduje zapis pozmenenych hodnot.

> (takto to naprogramovat je nejjednodusi a casto to tak je na hodne webech
> i udelano ... pak je take nutne se honit za rychlosti).

Uznavam, ze obcas se to stava, ale v nasem pripade se toho neni treba bat.

> (Prestante jiz s tim MySQL vs. PostgreSQL, PLEASE...
> 	.. pokud je to nutne tak clovek pouzije MySQL a pokud chce neco
> sloziteho a potrebuje "neco vice" tak PQ (za cenu rychlosti)).

Vsak ja se nepru. Jenom se mi nelibila ta formulace "k cemu vlastne vubec
MySQL je?". Chtel jsem jenom naznacit, ze Postgres by (zatim?) proste
aplikaci jako je NV neutahl a nebo pouze za cenu prodrazovani provozu
zvysovanim hardwaroveho vykonu a proto zde maji i svoje misto jednodussi, ale
vykonejsi enginy. A to je moje posledni slovo k teto debate, paklize se
nepresune do cz.comp.databases.misc :)

S pozdravem