postgres a lockovanie

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Září 16 11:19:45 CEST 1999

On Thu, 16 Sep 1999, Michal Krause wrote:

> Nesmysl. Cela sluzba Navrcholu jede na MySQL, zaznamu v tabulce je asi jenom
> 8000, zato query je denne vice nez 3 miliony, coz je _prumer_ 35 dotazu za
> vterinu. Ve spicce bez problemu i dvojnasobek a z toho naprosta vetsina nad
> jednou tabulkou. MySQL si spokojene prede, load serveru je okolo 1. Vsechny
> dotazy jsou jenom jednoduche SELECTy a UPDATy. A ted mi reknete, proc bych
> mel pro podobny ucel pouzivat neco s transakcemi? Zvlast, kdyz byl Pg v
> testech ktere jsem si udelal az temer 40x (!) pomalejsi?

U techto web aplikaci me napada (obecne)... neptate se 1000 za den na to
same a nedostanete 900x tu samou odpoved - pokud ano tak ta aplikace je
napsana naprosto neefektne.. (i kdyz todle asi neni pripad Navrcholu :-)

(takto to naprogramovat je nejjednodusi a casto to tak je na hodne webech
i udelano ... pak je take nutne se honit za rychlosti).

(Prestante jiz s tim MySQL vs. PostgreSQL, PLEASE...
	.. pokud je to nutne tak clovek pouzije MySQL a pokud chce neco
sloziteho a potrebuje "neco vice" tak PQ (za cenu rychlosti)).

						Zakkr