Obnova konzole - vi, less atd.

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Září 16 14:33:06 CEST 1999

Zdravim,

nelibi se mi, ze se v RH 6.0 po ukonceni aplikaci jako je vi nebo less
nevrati obrazovka do stavu, v jakem byla pred spustenim. Zkratka program se
ukonci, ale zustane na obrazovce a pri psani dalsich povelu postupne
odscrolluje. Ve starsich verzich, pokud me pamet neklame, po ukonceni program
obnovil obsah obrazovky.

Mam podezreni, ze je to problem terminfo databaze, zda se, ze se stejne
chovaji vsechny ncurses programy.

Nejsem si jisty, jestli se to tady uz neresilo, ale zrovna tohle se mi
nejak spatne v archivu hleda.

Diky za tipy