Obnova konzole - vi, less atd.

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 16 15:58:15 CEST 1999

Zdravim,

> nelibi se mi, ze se v RH 6.0 po ukonceni aplikaci jako je vi nebo less
> nevrati obrazovka do stavu, v jakem byla pred spustenim. Zkratka program se
> ukonci, ale zustane na obrazovce a pri psani dalsich povelu postupne
> odscrolluje. Ve starsich verzich, pokud me pamet neklame, po ukonceni program
> obnovil obsah obrazovky.
>
> Mam podezreni, ze je to problem terminfo databaze, zda se, ze se stejne
> chovaji vsechny ncurses programy.

   Rekl bych, ze zalezi na init/cleanup sekvencich definovanych v terminfu.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"It's a lemon tree, my dear Watson." -- Sherlock Holmes (?)