..."Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Září 17 00:53:34 CEST 1999

> No, nerekl bych, ze to je standardni situace.... navic prave u takovych
> cisel. IPv4 je navrzeno prave tak, ze podobne adresy se shlukuji
> (pravda, tridy uz jsou prezite, ale pres to ten princip stale
> dodrzujeme) a tim se vyrazne zjednodusuje routing. Pokud se podivame na

	Podivejte se na soucasny Internet, skutecne jste presvedcen o tom
shlukovani? Kolik berlicek je jeste nutno vymyslet, kolik 'obchvatu' je
jeste nutno implementovat aby se reklo dost, takto to nejde, musime vzit
novejsi technologie?

	A co tyce prave tohoto bodu, tak bych dotycnym doporucil nejake
prednasky o pocitacovych sitich, protoze domnivam se, ze pracovnici
vyzkumnych laboratori napr. CERNu toho o sitich vi daleko vice nez ja ci
ostatni s kterymi tu nyni diskutujeme a veci o kterych jsem tu vcera
psal nemam ze sve hlavy, ale jsou to veci, kterymi se zabyvaji prave
kvuli vysokorychlostnim sitim - nevim proc, ale asi to dela nejake
problemy... - mozna na CERNovskem Webu bude neco blizsiho...

> A co se tyka napadene nesystematicnosti - pripomenu treba mikrokernelova
> jadra. Vsichni si jeste nedavno mysleli, ze spasi svet a monolity jsou

	Neni to tak dlouho co se tu diskutovalo, zda-li format, kodovani
dokumentu patri do HTTP hlavicky nebo do dokumentu... Podobne je to i se
smerovanim. Jak uz jsem rekl, kdyz mam definici, ze sitova vrstva ma
splnovat tyto fce (ma smysl je jmenovat?), proc to nekdo cpe do vrstvy
linkove? Komerce? Co ma spolecneho se solidnim vyvojem?

> na odpis. Nakonec se ukazalo, ze to byla dobra myslenka, ovsem v praxi
> to bylo jinak - obcas je potreba vykaslat se na prekrasnou
> systematicnost a proste to "ohackovat" tak, aby to bylo treba rychly
> nebo elegantni a ne "krasne nalajnovany"....

	Hmm.. zajimave, Microsoft na tom postavil New technology, pravda pak to
poupravil... ja bych spise nasel plno prikladu, ktere jako vedecky
vyzkum byly genialni, ale komercni svet to zprznil tak, ze to bylo
nepouzitelne...

> BTW: nemohl by Pajasoft odpovidat koncentrovane - tj. tak, abych od nej

	Posta se na Inet posilala 1x denne kvuli minimalizaci poplatku SPT
Telecom, nyni jiz pracuji jinym zpusobem...

> nemusel vzdycky mazat 8 mailu za sebou, ve kterych je nulova informacni
> hodnota na 3-100 radkach?

	'-) Otazka nazoru, ja bych takovych prispevku (ze sveho pohledu) v teto
konferenci nasel spoustu... BTW kdyz uz vim, ze pisu OT, proc to vubec
pisu a jeste to davam do Subjektu? - kolik takovych prispevku tu mesicne
jsem nucen cist?

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz