..."Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Září 17 10:22:22 CEST 1999

On Fri, 17 Sep 1999, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Hmm.. zajimave, Microsoft na tom postavil New technology, pravda pak to
> poupravil... ja bych spise nasel plno prikladu, ktere jako vedecky
> vyzkum byly genialni, ale komercni svet to zprznil tak, ze to bylo
> nepouzitelne...

Tak to zase ne, ve verzi NT 3.1 slo pomerne o ciste navrzeny system
(samozrejme s nekolika vyjimkami). Problem byl, ze 3.1 nebyla
temer pouzitelna. Novejsi verze pouzitelne jsou, ale zase jsou
uz uplne "zprznene" oproti 3.1

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic