..."Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Září 17 11:16:42 CEST 1999

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek <pajasoft na fonet.cz> wrote:
> 	Podivejte se na soucasny Internet, skutecne jste presvedcen o tom
> shlukovani? Kolik berlicek je jeste nutno vymyslet, kolik 'obchvatu' je
> jeste nutno implementovat aby se reklo dost, takto to nejde, musime vzit
> novejsi technologie?

Ale jak??? Kdyby to nekdo vedel, tak se tak jiz urcite stalo!!!

A ony se berou novejsi technologie!!! Vymenu cernobilych televizi
na barevne take nikdo neudelal ze dne na den a musela byt
zachovana zpetna kompatibilita!!! A jeste i dnes se cernobile televize
pouzivaji, i kdyz se vysila barevny signal!!!

> 	A co tyce prave tohoto bodu, tak bych dotycnym doporucil nejake
> prednasky o pocitacovych sitich, protoze domnivam se, ze pracovnici
> vyzkumnych laboratori napr. CERNu toho o sitich vi daleko vice nez ja ci

Proto je mnohem lepsi mlcet nez okolo sebe sirit bludy...

> ostatni s kterymi tu nyni diskutujeme a veci o kterych jsem tu vcera
> psal nemam ze sve hlavy, ale jsou to veci, kterymi se zabyvaji prave
> kvuli vysokorychlostnim sitim - nevim proc, ale asi to dela nejake
> problemy... - mozna na CERNovskem Webu bude neco blizsiho...

A kdyz nekdo neco nema ze sve hlavy, tak nejdriv predavanou informaci
musi spravne pochopit, aby okolo sebe nesiril bludy...

> 	Neni to tak dlouho co se tu diskutovalo, zda-li format, kodovani
> dokumentu patri do HTTP hlavicky nebo do dokumentu... Podobne je to i se
> smerovanim. Jak uz jsem rekl, kdyz mam definici, ze sitova vrstva ma
> splnovat tyto fce (ma smysl je jmenovat?), proc to nekdo cpe do vrstvy
> linkove? Komerce? Co ma spolecneho se solidnim vyvojem?

A kdo cpe smerovani do linkove vrstvy? Tohle uz je vazne moc :-(
Vrstveni je jen __LOGICKE__ deleni. To, jak je vyreseno mapovani
vrstev do __FYZICKYCH__ systemu, je uplne jiny problem!!!

> 	Hmm.. zajimave, Microsoft na tom postavil New technology, pravda pak to
> poupravil... ja bych spise nasel plno prikladu, ktere jako vedecky
> vyzkum byly genialni, ale komercni svet to zprznil tak, ze to bylo
> nepouzitelne...

A coz takhle nejdriv si nejakou tu vyzkoumnou vs. komercni cinnost
vyzkouset a pak teprve hodnotit??? Grr. Je naprosto bezne, ze vedci
vymysli neco genialniho (protoze to je jejich napln prace), jenze
ukol komercniho sveta je tyto genialni veci implementovat. A pak
se zjisti, ze tady je problem, a jinde je problem... Ale tim se
spravny vedec uz samozrejme nezabyva. Proto mezi nevzdelanci vznika
nazor, ze komercni svet przni genialni vedecke prace...

Tohle mi pripada jako ten nejmensi problem :-(

> 	'-) Otazka nazoru, ja bych takovych prispevku (ze sveho pohledu) v teto
> konferenci nasel spoustu... BTW kdyz uz vim, ze pisu OT, proc to vubec
> pisu a jeste to davam do Subjektu? - kolik takovych prispevku tu mesicne
> jsem nucen cist?

OT - klidne. Ale proc musim cist takove nesmysly? Bohuzel je fakt,
ze v teto konferenci je spousta jak OT, tak i nesmyslu. Ach jo.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science