Barevne vs. cernobile televize

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Září 17 13:55:15 CEST 1999

> Ale jak??? Kdyby to nekdo vedel, tak se tak jiz urcite stalo!!!
>
> A ony se berou novejsi technologie!!! Vymenu cernobilych televizi
> na barevne take nikdo neudelal ze dne na den a musela byt
> zachovana zpetna kompatibilita!!! A jeste i dnes se cernobile televize
> pouzivaji, i kdyz se vysila barevny signal!!!

	Vis vubec co tu tvrdis, ty si nepamatujes 'vychodoblokovou' normu
SECAM, ktera byla od PALu rozdila tak, ze barevny obraz v PALu byl na
SECAMu zpravidla cernobily. A urcite jsi zapomnel, ze existuje i neco
jineho nez PAL a ze je to neslucitelne, vid?

> Proto je mnohem lepsi mlcet nez okolo sebe sirit bludy...

	Pak by me zajimalo, na co jsou VS kdyz tam uci bludy...

> A kdo cpe smerovani do linkove vrstvy? Tohle uz je vazne moc :-(

	Smerovace aby to nemuselo probublat do vyssich vrstev => uspora casu -
promin, ale princip mi byl na prednasce zcela jasny, takze o nepochopeni
jit rozhodne nemuze...

> A coz takhle nejdriv si nejakou tu vyzkoumnou vs. komercni cinnost
> vyzkouset a pak teprve hodnotit??? Grr. Je naprosto bezne, ze vedci

	Stalo se, mam s cim srovnavat....

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz