Ucet bez hesla v RH 6.0

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pátek Září 17 11:56:34 CEST 1999

On Fri, 17 Sep 1999, Marek Blasko wrote:

> no asi ak chcete ucti bez hesla (zaujimave ponatie bezpecnosti)

   Zajimave to je, ale u domaciho stroje mi neustale zadavani hesla
nepripada zrovna zabavne.

> tak mate vypnute shadow no a potom staci dostatocne kladivo (vi)
> a odmazat vsetko co je medzi 1. a 2. dvojbotkou. :)

   Mam vypnute shadow a kdyz smazu heslo z /etc/passwd, tak mi PAM odepre
pristup.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========