Ucet bez hesla v RH 6.0

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Září 17 12:03:37 CEST 1999

Mám doma také účty bez hesel a stačilo mi:
  passwd <uživatel> -d

Slávek.

Dne Pá, 17 zář 1999 jste napsal(a):
-->On Fri, 17 Sep 1999, Marek Blasko wrote:
-->
-->> >    Jak zpusobim v RH 6.0, aby uzivatelska konta nemusela mit hesla? V RH
-->> > 5.0 to slo, v RH 6.0 mi to PAM nedovoli, i kdyz v jeho konfiguracnich
-->> > souborech vsude vidim "nullok".
-->> >
-->> >    Bye Borek
-->> no asi ak chcete ucti bez hesla (zaujimave ponatie bezpecnosti)
-->
-->   Zajimave to je, ale u domaciho stroje mi neustale zadavani hesla
-->nepripada zrovna zabavne.
-->
-->> tak mate vypnute shadow no a potom staci dostatocne kladivo (vi)
-->> a odmazat vsetko co je medzi 1. a 2. dvojbotkou. :)
-->
-->   Mam vypnute shadow a kdyz smazu heslo z /etc/passwd, tak mi PAM odepre
-->pristup.
-->
-->   Bye Borek