SuSE

Ivan Bibr bibri na alpha.inf.upol.cz
Pátek Září 17 15:03:22 CEST 1999

 Prosim nekoho, kdo ma dlouhodobejsi zkusenosti s pouzivanim a spravou
SuSE linuxu, aby se mi ozval na soukromou adresu, potrebuju zodpovedet par
zakladnich veci a nechti tim zbytecne zatezovat konferenci.
 Donutili nas ve skole naistalovat SuSE, ale nikdo tu s tim nikdy nedelal
(jsou to sami redhetaci a debianisti) a mame par zakladnich problemu.

 Diky moc.

                                               Bibr Ivan
                                               UP Olomouc
                                               bibri na risc.upol.cz