Barevne vs. cernobile televize

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Září 17 18:21:37 CEST 1999

Milan Pikula - WWW <www na fornax.elf.stuba.sk> wrote:
> Nerad by som vam skakal do reci, ale povodne bola toto konfera o
> linuxe. Nemam nic proti obcasnym OT spravam, ked su zaujimave. Ale
> toto uz zacina prerastat do osobneho suboja v style "kto je mudrejsi".
> Neslo by pisat menej osobnych poznamok a viac faktov, prosim?

Moc se omlouvam. Vezmu si tutu pripominku k srdci. Jeste pred
odeslanim svych prispevku jsem nekolik osobnich poznamek zrusil,
ale asi to chtelo byt tvrdsi. Snad me lidickove v podobne pozici
chapou.

Klidne mi pripiste XYZ trestnych bodu.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science