Barevne vs. cernobile televize

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Září 17 21:32:54 CEST 1999

> 	Vis vubec co tu tvrdis, ty si nepamatujes 'vychodoblokovou' normu
> SECAM, ktera byla od PALu rozdila tak, ze barevny obraz v PALu byl na
> SECAMu zpravidla cernobily. A urcite jsi zapomnel, ze existuje i neco
> jineho nez PAL a ze je to neslucitelne, vid?

Vim co tvrdim a na SECAM si pamatuji. Ale obe normy jsou na cernobily
signal zpetne kompatibilni a o vzajemnou neslucitelnost dvou
paralelnich norem mi neslo - to je zcela bezne. Spis jsem se chtel
zminit o problemech se zavadenim (zpetne nekompatibilniho?) NTSC.
Ale pak jsem si rekl, ze uz jsem fakta pozapominal a tak jsem to smazal.

> 	Pak by me zajimalo, na co jsou VS kdyz tam uci bludy...

Jenze v tomto pripade nikdo bludy neucil.

> 	Smerovace aby to nemuselo probublat do vyssich vrstev => uspora casu -
> promin, ale princip mi byl na prednasce zcela jasny, takze o nepochopeni
> jit rozhodne nemuze...

... o nepochopeni rozhodne jit musi.

?

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science