Instalace RH6 - Kernel panic: nyni problem s AMD K6-2 (mozna)

Pátek Září 17 20:59:02 CEST 1999

On Thu, 16 Sep 1999, P.A. wrote:

> Power down                   (az do ted je vse OK)
> general protection fault :   f000
> CPU :   0
> EIP :  0050 : [<0000872f>]

Tady by mel byt odkaz na oops-tracing (nebo jak se to jmenuje), ale
deskriptor 0x50 nevypada na neco standardniho, ani ten ofset nevypada
obvykle --- nejspis to bude APM BIOS (0x50 by melo byt APM_CS_16). To,
ze to zhebne, asi znamena, ze si BIOS a linuxove jadro nerozumeji.

> EFLAGS :  00010047
> eax :  naky_cisla
> esi :   zase_naky_cisla
> ds :   naky_cisla

Je...pripadam si, jako kdyz ctu zpravu o chybe od uzivatele, pricemz text
chyby zacina slovy "Tuto chybovou zpravu peclive opiste." :)

> Aha :), takze jsem to zkusil znovu s restartem a efekt je stejny.
> (co by to jako melo delat, kdyz to vypnu ?) Zkousel jste to nekdo ?
> Jen abych se ujistil. Podpora vypinani je v jadru v sekci:
> General options --> Power off on shutdown ?
>
> Jestli ano, tak v tom to asi nebude, protoze jsme to kontrolovali a ma to
> tam zapnuty. Zkouseli jsme to preinstalovat, ale porad nic. Opakuji, ze tuto

Tak to vypnete. :)

> chybu vypsali uz dve K6-2 s jinym hardwarem, takze je dost malo
> pravdepodne ze by problem byl v nem. Jedine co meli obe spolecneho bylo:

A mely jiny BIOS?