Instalace RH6 - Kernel panic: nyni problem s AMD K6-2 (mozna)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Září 17 07:52:46 CEST 1999

"P.A." wrote:
> Aha :), takze jsem to zkusil znovu s restartem a efekt je stejny.
> (co by to jako melo delat, kdyz to vypnu ?) Zkousel jste to nekdo ?
> Jen abych se ujistil. Podpora vypinani je v jadru v sekci:
> General options --> Power off on shutdown ?
>
> Jestli ano, tak v tom to asi nebude, protoze jsme to kontrolovali a ma to
> tam zapnuty.

tak to skus vypnut lebo to vyzera ze nedostal tam kde sa vypina (na tu adresu)
ak to potom pojde (vypise sa Power down) tak bud bas trocha ini HW alebo to mas
v biose zakazane.

ja som taketo hlasky dostaval ked som sa ho pokusal (uspesne) presvedcit
ze nejaky HW mam presvedcil som ho ale pisal taketo blbosti.

--
Nase poslani v zivote neni mit uspech,
ale v dobre nalade pokracovat