CRC error na hdd pod Linuxem, ale ne v Dosu

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Sobota Září 18 18:37:40 CEST 1999

DD,
dnes rano jsem zjistil, ze ma tydenni prace je fuc diky neopravitelne chybe
na disku ... projel jsem proto disk s pomoci fsck -cF a zhrozil jsem se
pri vypisu tech desitek vadnych sektoru. Potom me jeste napadlo zkusit disk
proverit Norton Disk Doctorem a prijde mi divne, ze ten zadnou chybu pri
surface testu nenahlasil ... vrta mi tudiz hlavou, jestli neni nejaky
prohnily IDE kod v 2.2.X jadrech ... nesetkal jste se nekdo s podobnymi
problemy? (distribuce je RH 6.0, disk Seagate Medalist IDE 2.1 GB)
(btw, podobne problemy mam i s 4 GB WD na jedne pracovni stanici - jenze
tam jsem povrch disku neproveroval)
Za jakekoli informace predem dekuji.

S pozdravem,
                Michal Safranek
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, fi.muni.cz student, linuxfan, human being