CRC error na hdd pod Linuxem, ale ne v Dosu

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Září 18 19:30:21 CEST 1999

On Sat, 18 Sep 1999, Michal Safranek wrote:

> [...]
> dnes rano jsem zjistil, ze ma tydenni prace je fuc diky neopravitelne chybe
> na disku ... projel jsem proto disk s pomoci fsck -cF a zhrozil jsem se
> pri vypisu tech desitek vadnych sektoru. Potom me jeste napadlo zkusit disk
> proverit Norton Disk Doctorem a prijde mi divne, ze ten zadnou chybu pri
> surface testu nenahlasil ... vrta mi tudiz hlavou, jestli neni nejaky
> prohnily IDE kod v 2.2.X jadrech ... nesetkal jste se nekdo s podobnymi
> problemy? (distribuce je RH 6.0, disk Seagate Medalist IDE 2.1 GB)
> (btw, podobne problemy mam i s 4 GB WD na jedne pracovni stanici - jenze

Proverte necim jeste pamet - nedavno se mi stalo (teda byl to comp s
windows) ze vadny dimm 64MB nekde okolo 41MB zpusoboval mrseni filesystemu
pri zapisu - stacilo aby diskova cache byla zrovna v tom miste.