Standard TCP/IP Was [Re: Protokol TCP/IP]

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Sobota Září 18 22:55:52 CEST 1999

> Standard je sice riadny, ale je to standard typu "a tato
> feature tam byt moze ale nemusi, a pripadne sa da riesit
> o uroven vyssie...".  Vysledkom samozrejme bolo, ze sa

	To mi pripomina na Linuxu nekolikrat zminovany problem portu ve stavu
FIN_WAIT2. Kdo na problem nenarazil asi nevi o co jde, nicmene tento
problem je natolik rozsahly, ze i firmy jako SUN do sveho Solarisu byly
nuceni timeout doplnit (nechci spekulovat, zda-li na zaklade zkusenosti
s Linuxem). Bohuzel o dotycnem timeoutu se v zadnem RFC nedoctete,
presto je v dnesnich sitich de-facto nepostradatelny...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz