Linux a Casio

lcevela na volny.cz lcevela na volny.cz
Neděle Září 19 19:20:51 CEST 1999

Dne So, 11 zář 1999 jste napsal(a):
> [...]
Nevím jestli to pomůže.
Mám Casio SF-4300R a k němu program Casio 2.2. V listu testovaných modelů
bohužel výše uvedený není. Pod RH5.2 Cz to jelo skvěle pod RH6.0 to nejede
vůbec a nešlo mi to ani přeložit ze zdrojových textů. Vím, že tento program
je obsažen v distribuce Debian 2.1. Bohužel si už nepamatuji odkud jsem to
kopíroval. Myslím, že jsem použil Yahoo a klíče linux a diary. Pokud to někomu
funguje pod RH6.0Cz uvítám případnou informaci jak to rozchodit, eventuelně
odkaz na opravenou verzi.
L. Čevela