Linux a Casio

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Úterý Září 21 09:29:50 CEST 1999

    LC> program je obsažen v distribuce Debian 2.1. Bohužel si už
    LC> nepamatuji odkud jsem to kopíroval. Myslím, že jsem použil Yahoo

Je-li něco obsaženo v Debianu, naleznete to na
{www,ftp}.debian.{cz,org}/debian/dists/unstable/main/source/, casio je
v sekci `comm'.

Protože tu poměrně často vidím dotazy typu kde se najde nějaký konkrétní
program, tak připomínám, že než začnete trápit AltaVistu, je
efektivnější nejprve progrepovat
ftp.fi.muni.cz/pub/linux/00-find.Linux.gz a
{www,ftp,ftp2,ftp3}.debian.cz/debian/dists/unstable/main/source/Sources.gz.

Milan Zamazal

--
http://www.freesoft.cz/~pdm