nastaveni tiskarny v RH 6.0

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Září 20 09:42:11 CEST 1999

> Zdravim,
>   co takhle /etc/printcap nebo /usr/doc/HOWTO/Printing-HOWTO?

V /etc/printcap jsem se hrabal, ale nebylo to korunovano uspechem.
Konkretne jsem pod Xy nastavil vsechno potrebne, prekopiroval jsem
/etc/printcap na druhy stroj, vytvoril jsem mu tam spool adresar, ale
nechodilo to. Prichozi ulohy se ztracely.

Konkretne - radi bychom, aby databazovy DOS klient produkoval
dokumenty v nejake slusne stabni kulture. Zatim to probiha tak, ze se
s pomoci znalosti ESC seqenci generuje formular pro jehlickovou
tiskarnu. Planujeme, ze by se podobnym stylem generoval postscript,
jenze ten zas nezpracuji nase laserovky. Takze jsem na svuj stroj
nanstaloval zkusebne linux + mars tak, aby vznikla nova novelacka
fronta na tisk, ktera data prevezme a po automatickem zpracovani
ghostscriptem odesle vysledek automaticky na existujici "skutecnou"
novelackou frontu.

Pro koncoveho uzivatele je to naprosto transparetni a sam jsme se
divil, jak to krasne slape. BTW funguje to i z Win95. Jen se tam musi
nainstalovat typ tiskarny "Obecna nbo jen textova". Prevedeno do
cestiny "nehrab na to nebo ti pazoury urazim". Tento _pruchozi_
ovladac to pak prenese beze zmen. Pohoda.

Pak jsem zkusil nainstalovat linux najinou masinu a nastavit tam
tiskarnu, ale nenasel jsem jak. Po neuspesnem preneseni vyse
zminenych souboru a adresaru to ale neslapalo. Nakonec jsem vymeknul
a na tento novy stroj nainstaloval Xka. Ted to slape, ale neni to
IMHO idealni reseni.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s