nastaveni tiskarny v RH 6.0

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Září 20 12:20:40 CEST 1999

Dobrý den,

Miroslav BENES wrote:

> V /etc/printcap jsem se hrabal, ale nebylo to korunovano uspechem.
> Konkretne jsem pod Xy nastavil vsechno potrebne, prekopiroval jsem
> /etc/printcap na druhy stroj, vytvoril jsem mu tam spool adresar, ale
> nechodilo to. Prichozi ulohy se ztracely.

A byl v tom spool adresáři i filtr a jeho konfigurační soubory (resp.
spustitelný soubor uvedený v /etc/printcap jako parametr za if=? a dále
několik souborů *cfg) Bylo by prostě třeba ještě přenést obsah toho
spool adresáře. Protože pokud lpd nenašel vstupní filtr (if=), tak mohl
skončit s chybou a samozřejmě nic nevytisknout...

Kromě toho: nepsalo to něco do logů?

> Pak jsem zkusil nainstalovat linux najinou masinu a nastavit tam
> tiskarnu, ale nenasel jsem jak. Po neuspesnem preneseni vyse
> zminenych souboru a adresaru to ale neslapalo. Nakonec jsem vymeknul
> a na tento novy stroj nainstaloval Xka. Ted to slape, ale neni to
> IMHO idealni reseni.

To máte pravdu... :-)))

> Miroslav BENES

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72