xcdroast && sound-cd

Jiri Kratochvil j.kratochvil na gmc.net
Pondělí Září 20 10:30:17 CEST 1999

Mam nasledujici problem:
Pred par dny mi pri vypalovani vypnuli elektrinu (nemam UPS) a trochu to
pocuchalo system.
Od te doby mam problemy se stahovanim image zvukovych CD.

Data stahne bez problemu, pri stahovani audio se sekne tak mezi 3-7%
prvni pisnicky
a shodi to celej OS.

napred dostanu hlasku  ze je neco v neporadku na scsi - nepamatuju si to
presne protoze to tam vydrzi asi 1/2 vteriny ale je tam neco o
interruptu pak nejake sekvence cisel, prevazne to zacina 0x03.
a pak hlasi ve smycce neco ve smyslu "lost interrupt: hdc" (hdc -
vypalovacka)
a linux nereaguje ani na Magic-Keys (SysRq)

pritom pod M$ to stahne, ale nechci to pod Woknama palit protoze to
obcas spadne pri paleni.

soft  : xcdroast-096.e
hard  : mitsumi 2801-TE; scsi-ide emulace
kernel: 2.2.5

napada nekoho nejake reseni ????

(uz jsem preinstaloval xcdroast i prekompiloval jadro a moduly)

diky,
  Jiri Kratochvil