xcdroast && sound-cd

David Trcka trcka na poda.cz
Pondělí Září 20 12:23:48 CEST 1999

On Mon, 20 Sep 1999, Jiri Kratochvil wrote:

> Data stahne bez problemu, pri stahovani audio se sekne tak mezi 3-7%
> prvni pisnicky
> a shodi to celej OS.
>
> napred dostanu hlasku  ze je neco v neporadku na scsi - nepamatuju si to
> presne protoze to tam vydrzi asi 1/2 vteriny ale je tam neco o
> interruptu pak nejake sekvence cisel, prevazne to zacina 0x03.
> a pak hlasi ve smycce neco ve smyslu "lost interrupt: hdc" (hdc -
> vypalovacka)
> a linux nereaguje ani na Magic-Keys (SysRq)
>
> soft  : xcdroast-096.e
> hard  : mitsumi 2801-TE; scsi-ide emulace
> [...]
Ja jsem mel podobny problem u mitsumi 4801TE, tuhnula mi celkem pravidelne
pri zapisu nekterych CD (dost to zaviselo na datech, ktera do toho lezla,
nektere CD mi proste nevypalila, jine treba 20x za sebou v pohode). Problem
jsem vyresil vypnutim (U)DMA u _vsech_ IDE zarizeni, bud pomoci hdparm, nebo
rovnou pri konfiguraci jadra. Vykon celeho stroje sice mohutne klesne, ale
pravdepodobnost zatuhnuti pri zapisu taky.
Pro cteni audio stop se nehodila vubec. Kdyz uz neco cetla (vetsinou ne),
tak tam byly lupance a preskakovani.

    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600