apache a stazeni souboru

Jaroslav Lukeš lukesh na seznam.cz
Pondělí Září 20 12:12:23 CEST 1999

>ano, to jem udelal nastavil jsem v mime.types ze pripona xyz je typu
>application/octet-stream . Ale porad se mi osah souboru ( textoveho)
>zobrazi
>v prohlizeci. Apache jsem prerestartoval.

A nevisi ten soubor nahodou v cache prohlizece nebo v cache nekde na
ceste?
Zkuste popatrat, ja s cachovanim prohlizecu a updaty stranek mel kdysi
SILENE problemy. Ve firme jsem tak pro zainteresovane osoby prosadil, ze
MSIE kontroluje KAZDY dokument, ze proste necachuje. Netscape ma podobne
nastaveni. Zkuste to. (doufam jen, ze nejste za nejakou dementni
superinteligentni proxy, napr WinProxy)

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications