PostScript - pocet kopii

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Úterý Září 28 14:41:12 CEST 1999

"Miroslav BENES" <mbenes na tenez.cz> writes:

> Zdravim vsechny linuxare !
>

> Mam drobny dotaz. Kdyz budu generovat z nejake aplikace Postcript,
> jak se definuje pocet kopii (nechci zahlcovat sit opakovanim celeho
> dokumentu) ?
>
> Samozrejme tak, aby to odpovidalo standardu a aby to spravne pochopil
> ghostscript. Vychazim z popisu PS - rocnikovy projekt Vladimira
> Michla, ale tam je o poctu kopii jen velice letma zminka.
>
> Odpozoroval jsem, ze Wokna do PS vystupu zapisi toto :
>
> [{3
> /languagelevel where{pop languagelevel}{1}ifelse 2 ge{1 dict
> [...]

Tento kod dela pouze jednu vec a to ze pokud je level jazyka >= 2 definuje
pocet stran pomoci /NumCopies (ve slovniku zarizeni, nastaveni pomoci
setpagedevice), jinak pomoci /#copies (v uzivatelskem slovniku).
Operator setpagedevice umi pouze PostScript Level 2. Poradi hledani
poctu kopii je /NumCopies a pak #copies. Podle me bude uplne stacit tento kod:

/#copies pocet def

a dale nasleduje vygenerovany postscript ...

showpage % zde se pak vytiskne potrebny pocet kopii aktualni strany

S pozdravem

Vladimir Michl

PS: http://ips.imation.com/techsupport/resources/PS - je popis vsech
PostScriptovych operatoru (doufam ze je to ta spravna adresa).
*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                          Czech Republic      *