COSA přes rozhraní X.21

Petr Vavra petr na vavra.cz
Pondělí Září 20 11:58:18 CEST 1999

> : Provider mi tvrdí,
> : že prtější rozhraní je nastaveno na tzv. Unnumbered Interface.
> : Příkaz ifconfig cosa0c1 vypíše vždy několik paketů přijatých a několik
> : vyslaných. Jejich počet spojitě pomalu roste. Počet chyb, ať jakýchkoli,
> : je v oblasi maximálně promile. Autorizace se na druhé straně nevyžaduje
> : žádná. Zkoušel jsem nastavit u  rozhraní cosa0c1 1. žádnou adresu,
> : 2. jenom lokální, 3. lokální i vzdálenou. Vše pro masky sítě
> : 255.255.255.255 tak pro 255.255.255.248 (8 přidělených adres).
> : Přesto se nedá nikam pingnout. Co dělám špatně ?

Jeste byva jedna trivialni zavada.... Routing na protejsi strane. Pakety
sice projdou, ale nevi kudy zpatky poslat odpovedi...

>         A jste si jistý, že oni mají SyncPPP a ne HDLC?
> Tipnul bych si na to, že je tam buďto Cisco HDLC, nebo se z nějakého
> důvodu oba stroje nedomluví ohledně PPP (LCP/IPCP).

Tim by to taky mohlo byt - IP interfejsy nejsou vubec nahozeny..., i
kdyz by se pak nezobrazovaly zadne prijate pakety v ifconfig (odeslane
tam byt muzou). Spis to vidim na ten routing, protoze, linka se zda je
nahozena a LCP/IPCP asi chodi...

Petr Vavra
e-mail: mailto:petr na vavra.cz, mailto:petr.vavra na cestovatele.cz
GSM mobile: +420-603-264956
SMS:    mailto:petr.mobil na vavra.cz, mailto:+420603264956 na sms.paegas.cz
tel/fax:+420-2-886389
s-nail: Petr Vavra, Litvinovska 520, 190 00 Praha 9, Czech Republic
PGP key:http://www.vavra.cz