COSA přes rozhraní X.21

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Neděle Září 19 16:23:29 CEST 1999

Pavel Just wrote:
: RedHat 6.0, jádro 2.2.12, moduly syncppp a cosa z distribuce jádra.
: Cosa má dvě rozhaní - V.24 a X.21, používáme X.21. Detekce COSy,
: nanhrání firmware a  příkaz srctl cosa0c1 syncppp proběhnou
: úspěšně. Mám přidělenou síť celkem osmi IP adres. Provider mi tvrdí,
: že prtější rozhraní je nastaveno na tzv. Unnumbered Interface.
: Příkaz ifconfig cosa0c1 vypíše vždy několik paketů přijatých a několik
: vyslaných. Jejich počet spojitě pomalu roste. Počet chyb, ať jakýchkoli,
: je v oblasi maximálně promile. Autorizace se na druhé straně nevyžaduje
: žádná. Zkoušel jsem nastavit u  rozhraní cosa0c1 1. žádnou adresu,
: 2. jenom lokální, 3. lokální i vzdálenou. Vše pro masky sítě
: 255.255.255.255 tak pro 255.255.255.248 (8 přidělených adres).
: Přesto se nedá nikam pingnout. Co dělám špatně ?

	A jste si jistý, že oni mají SyncPPP a ne HDLC?
Tipnul bych si na to, že je tam buďto Cisco HDLC, nebo se z nějakého
důvodu oba stroje nedomluví ohledně PPP (LCP/IPCP). Tohle lze debugovat
pomocí srctl cosa0c1 debug. Zkuste to, a kdyžtak se na mě obraťte
mimo konferenci.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/