Opticke site - Was [Re: Protokol TCP/IP]

Jaroslav Lukeš lukesh na seznam.cz
Pondělí Září 20 13:03:52 CEST 1999

>Otazka je, jestli by nebylo lepsi rovnou
>prejit na IPv8. Ale kdyz zase uvazim, ze dnesni switche a routery uz jsou
>skoro pripraveny na IPv6, tak je to asi schudnejsi mezikrok... A kdo vi, co
>prijde pak? :))

Otazka: Proc se nemohly rovnou pripravit na IPv8, kdyz uz internet tahame i
mimo zemi?

Odpoved: Dovedete si vubec predstavit, kolika lidem na celem svete dalsi
prechod na IPv8 da praci? Musite sa na to divat nejen z praktickeho
hlediska, ale i z toho strategickeho, politicko-komercniho. Podobne
zbytecny je tak veliky humbuk kolem Y2K (hlavne ze na tom prumysl zase neco
trhne).

Prominte mi maly OT, ale musel jsem si ulevit. No flame, please...

             Jaroslav Lukesh