Klavesnice v SAPu pro linux

Robert Dobozy robo na idata.sk
Úterý Září 21 17:14:20 CEST 1999

On 20 Sep 1999, Ing. Pavel Voch wrote:

> Dobry den,

Zdravim Vas,

sice som vam naposledy neodpisal, ale myslim na vas. Mam uz aj ja
rozbehany frontend na Linuxe.

> mam problem s grafickym rozhranim SAPu pro linux. Pri psani na
> klavesnici nahrazuje a-> prehlasovane a, u, o podobne a misto s pise
> beta. Krome toho nejdou nejake ridici znaky jako treba backspace, ale
> to neni takovy problem.

Ano, nieco podobne robi aj mne.

> Pri startu to pise chybu:
> Illegal mnemonic character;  Could not convert X KEYSYM to a keycode

Toto mi nepise.

> Nevi nekdo co s tim? Predpokladam, ze by mohlo pomoci nejake nastaveni
> X. Protoze se da predpokladat, ze nemeckym vyvojarum to funguje dobre.

Lenze pokial sa dobre pamatam, tak nemci nepouzivaju iso-latin-2 ale
latin-1. Zatial sa mi nepodarilo korektne na Linuxe spustit sapgui aby
prijimal diakritiku. Vypisy chodia bez problemov.
Mozno by to chcelo skusit Stanov libX-forced. V kazdom pripade sa s tym
pohram a ked to nepojde tak im poslem bug report. Ak budem mat nieco nove,
tak sa este ozvem.

S pozdravom

						Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *