nastaveni tiskarny v RH 6.0

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Září 20 13:55:32 CEST 1999

> A byl v tom spool adresáři i filtr a jeho konfigurační soubory (resp.
> spustitelný soubor uvedený v /etc/printcap jako parametr za if=? a dále
> několik souborů *cfg) Bylo by prostě třeba ještě přenést obsah toho
> spool adresáře. Protože pokud lpd nenašel vstupní filtr (if=), tak mohl
> skončit s chybou a samozřejmě nic nevytisknout...
Ano - nebo jsem o tom aspon byl presvedceny.

> Kromě toho: nepsalo to něco do logů?
Nevim. V navalu zlosti jsem se tam nepodival. Nejakou dobu jsem
hledal, ktery balik by to umel z konzoly a pak jsem to radsi vzdal a
nasypal tam Xka. Utok hrubou silou - tezkopadne, ale ucinne.

Ale stejne to tak nejak neni ono. Kdyz budu mit holy stroj, kde mam
vzit prislusne filtry ? Urcite se v nejakem adresari vali musi se
"jenom" nakopirovat a zkonfigurovat /etc/printcap. Ale na konci 20
stoleti mi i tohle pripada jako prezitek, kdyz drtiva vetsina veci na
linuxu jde konfigurovat user-friendly.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s