CRC error na hdd pod Linuxem, ale ne v Dosu

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Pondělí Září 20 12:52:42 CEST 1999

Michal Safranek píše:

> DD,

> Hmm, pamet je imho v poradku ... nicmene me zarazi, ze by vadna pamet
> zpusobila takove hlaseni kernelu jakym je IO error.

Tohle mi delal RH6.0 s konkretnim motherboardem (Tomato). Chyby se v
syslogu objevovaly skoro hned po startu, a kdyz jsem system legalne
ukoncil, tak pri novem startu e2fsck vzdycky neco nasel. Stacilo aby byl
linux v provozu par minut a uz nastavaly chyby. Nic nepomahalo. Ale
prechod na kernel 2.2.10 pomohl. Nerikam ze to je ono, ale zkuste to,
zvlast pokud mate board tomato.

--
Milos Prudek