CRC error na hdd pod Linuxem, ale ne v Dosu

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Sobota Září 18 19:35:53 CEST 1999

DD,

> Proverte necim jeste pamet - nedavno se mi stalo (teda byl to comp s
> windows) ze vadny dimm 64MB nekde okolo 41MB zpusoboval mrseni filesystemu
> pri zapisu - stacilo aby diskova cache byla zrovna v tom miste.

Hmm, pamet je imho v poradku ... nicmene me zarazi, ze by vadna pamet
zpusobila takove hlaseni kernelu jakym je IO error.

S pozdravem,
                 Michal Safranek
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, fi.muni.cz student, linuxfan, human being