mini HTTP server

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Září 20 14:36:14 CEST 1999

> # No prave. Jenze na tom stroji chci usetrit co nejvic mista -> neni
> # tam kompilator, devel knihovny, zdroajky kernelu apod. Takze bych
> # uvital RPMko, ktere se nainstaluje bez nutnosti dalsich veci.

>   ja nevim, ale asi neumite cist, odepisoval vam ze se konfiguruje pri
> kompilaci
Uz jsem psal, ze kompilator neni a nebude.

> nebo command-line volbami pri spusteni
Neni co spoustet, protoze neni prekompilovano.

> a to znamena co?
Ze jeden z nas opravdu cist neumi.

> ze to
> neni treba prekompilovavat nic, proste zadave volby jako parametry pri
> spusteni
A funkce z knihovny libhttpd.c se taky volaji bez kompilace ?

Nevim, jestli oba mluvime o tomtez, ale na adrese :
http://www.acme.com/software/thttpd/ se vyskytuje pouze
thttpd-2.04.tar.Z ve kterem jsou zdrojaky, ale ne binarka. A uz vubec
ne RPM-ko , ktere by to zjednodusilo.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s