mini HTTP server

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Pondělí Září 20 14:34:16 CEST 1999

Miroslav BENES wrote:

> Uz jsem psal, ze kompilator neni a nebude.

> Neni co spoustet, protoze neni prekompilovano.

> Ze jeden z nas opravdu cist neumi.

> A funkce z knihovny libhttpd.c se taky volaji bez kompilace ?
>
> Nevim, jestli oba mluvime o tomtez, ale na adrese :
> http://www.acme.com/software/thttpd/ se vyskytuje pouze
> thttpd-2.04.tar.Z ve kterem jsou zdrojaky, ale ne binarka. A uz vubec
> ne RPM-ko , ktere by to zjednodusilo.

Tak mi v posledni dobe pripada, ze se tu opravdu mnozi osobni vypady na
ukor pouzitelnych informaci. Treba se to da resit i takhle - pokud
nemate stroj, ne kterem byste to zkompiloval, ozvete se mi na soukomy
mail, neco s tim provedeme ( mohu poslouzit pouze platformami i386 a
alpha, jinak mate ovsem smulu :-)))

Jiri Kulhan