poradte starOffice

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Září 20 14:39:14 CEST 1999

Dne 19. 9. 1999 DATAS napsal:

> zacimam z linuxem nainstaloval jsem si ho z PC Wordu
> chtel bych si nainstalova star office z CD ktere bylo prilozeno
> ke knize Pouzivame linux ale stale se mi nedri

A co si myslite, ze Vam na tohle nekdo odpovi? Co byste nekomu rekl, kdybyste
byl dejme tomu automechanik a on se Vas zeptal: "Nejede mi auto, co mam
delat"? Pokud nepopisete problem, nemate nadeji na rozumnou odpoved.
Takze to zkuste znovu, uvedte detaily o problemu, verze pouziteho
softwaru, zkratka cim vic, tim lepe...

S pozdravem