poradte starOffice

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Pondělí Září 20 21:53:29 CEST 1999

Michal Krause wrote:

> A co si myslite, ze Vam na tohle nekdo odpovi? Co byste nekomu rekl, kdybyste
> byl dejme tomu automechanik a on se Vas zeptal: "Nejede mi auto, co mam
> delat"? Pokud nepopisete problem, nemate nadeji na rozumnou odpoved.
> Takze to zkuste znovu, uvedte detaily o problemu, verze pouziteho
> softwaru, zkratka cim vic, tim lepe...

predpokladam ze na CD z PC Wordu (doufam ze to neni puvodni verze M$
wordu od IBM, jako PC DOS -> M$ DOS :) je nejaky RedHat, ktery ma
binarku v adresari /usr/i486-linux-libc5/lib binarku libc.so.5.3.12
(cislo nevim presne). Problem je v tom, ze se pokousite rozchodit
program, ktery potrebuje libc ve verzi 5.4.4x (cislo nevim presne).
Doporucuji stahnout si nekde binarky libc v prislusne verzi
(tato vyvojova vetev se zastavila nekde u 5.4.46), zkopirovat je do
uvedeneho direktorare (JE proto, ze jsou 2 - libc a libm) a spustit
ldconfig. pote zkontrolujte, zda prislusne linky (libc.so.5 a libm.so.5)
miri na nove soubory. a potom smazte ty stare.
timto zpusobem sem to resil na RH 4.2, ale mohlo by to byt stale
aktualni.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU