Mountovani NTFS a paleni na IDE vypalovacce HP CD Writter 8100 pod linuxem s kernelem 2.2.9

Jiri Maly maly na plasty.cz
Pondělí Září 20 14:51:11 CEST 1999

>Ma nekdo prakticke  skusenosti s mountovanim ntfs disku z NT,nejak se mi to
>nedari,

Pro read-only bez problemu, read-write jsem jeste neriskoval, mam tam
dulezita data
(RH 6.0 CZ, kernel 2.2.5)

>pak mam jeste problemy s vypalovackou HP CD Writter 8100,kdyby nekdo
>vedel,tak at mi prosim napise na : kucera.petr na volny.cz nebo
>kucera.petr na seznam.cz.

Taky mam tuto vypalovacku a snazil jsem se zkonfigurovat jadro podle
CD-Writing-HOWTO,
ATAPI CD-ROM jako modul, SCSI emulace (M), Enable SCSI, Enable SCSI CDROM
atd.
bud jako moduly nebo primo do jadra, ale pri bootu a mountovani root fs
zahlasi kernel panic
a chce modul 'ide-disk', ktery nemam prelozen. Nevite nekdo, kterou volbou
se nastavi v jadre?
(RedHat 6.0 CZ, kernel 2.2.5). Krome vyse uvedeneho jsem nic v configu
nemenil.

Jinak HP CD Writer 8100 by mela byt podporovana, rozchodil ji nekdo
(cdrecord)?

> Dikec za jakoukoliv radu.

Taky dekuji ...

Jiri Maly