Mountovani NTFS a paleni na IDE vypalovacce HP CD Writter 8100 pod linuxem s kernelem 2.2.9

linux na cce.cz linux na cce.cz
Pondělí Září 20 15:19:55 CEST 1999

Je to bez problemu, na jadre 2.2.10 i s RW.

Tato vypalovacka je podporovana, mame ji tu. Musite mit v jadre zaply
emulaci SCSI + SCSI generic support a vyplou podporu pro !!! IDE CD !!!.
S cdrecordem 1.6.1 no problem. Viz popis CDRecordu.