LILO a velky HDD

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Září 20 16:59:53 CEST 1999

On Fri, 17 Sep 1999, Milos Prudek wrote:

> [...]

Byl by velky problem napsat sem zajemcum postup jak toho dosahnout ?
Kdysi jsem postupoval podle HOWTO a chodilo to dokud jsem pouzival
NTloader a dokopirovala LILO boot do nej. Jakmile jsem uveril, ze to jede
i zLILO primo poskodil jsem si cely disk a bohuzel nejen NT ale i Linux
(Kdysi jsem to tady probiral a pry tam slo nejake signtury disku ci co to
tam ty NT cpou). Myslim, ze NT_linux howto je uz zastarale  a nic jsem
nenasel lepsiho. Jak tedy postupovat pri instalaci NT a Linuxu aby NT sli
z LILO ?   A to na disku, kde uz NT jsou ?

Verim, ze to bude zajimat i jine stejen postizene - pokud si vzpominalm,
tenkrat ten thread nemel jasne reseni.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *