LILO a velky HDD

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Září 20 17:23:08 CEST 1999

Klidně bych sem postup popsal, ale obávám se, že potřebujete něco jiného.

V mnou zmiňovaném případě byl totiž jako první spouštěn také NTloader --> ten
odkazoval na LILO --> a LILO (mimo jiné) zpět na ten NTloader. To fungovalo.

Pokud jsem dobře pochopil, tak by vás ale zajímalo, jak spouštět NTloader přímo
z LILA? Tak s tím jsem také neuspěl :( a obávám se, že v tomto bodě má
NT_linux howto stále pravdu.

(Jinak NT na svém stroji již nepouštím jinak, než ve vmware, čímž mi problém
bootovacích managerů odpadá :)

Slávek.